Genelde anne babalarımızdan gördüğümüz, toplumdan öğrendiğimiz normlarda anne babalık yapıyoruz: Sorgulamadan, eleştirmeden, kopyala yapıştır yapar gibi. Filtrelemediğimiz için iyilerin yanında kötü gelenekler de geliyor. Böylelikle büyürken mutsuz olduğumuz, anlaşılmıyor hissettiğimiz anları bir sonraki kuşakta yeniden üretiyoruz.
Öne çıkan
Atölyeler
Hiyerarşik olmayan, eşitlikçi bir ortamda, beraber düşünmeye, farkındalıklarımızı artırmaya, paylaşmaya ne dersiniz? Haydi!