Bazen takılır kalırız, hele de çok hoşlandıysak, beraber olmak istiyorsak ama bir türlü istediğimiz gibi yakınlaşamıyorsak veya arkadaşlığımızı ilişkiye dönüştüremiyorsak düşünür dururuz, neden aramıyor, neden gelmiyor, neden dışarı çıkmıyoruz, neden bir şey teklif etmiyor, neden kabul etmiyor… Acaba yukarda yazanlar bizde de var mı veya karşı tarafa böyle mi hissettiriyoruz ?
Öne çıkan
Atölyeler
Hiyerarşik olmayan, eşitlikçi bir ortamda, beraber düşünmeye, farkındalıklarımızı artırmaya, paylaşmaya ne dersiniz? Haydi!